Vrijdag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg

14 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Kak! Ben ik gewoon mijn verhaal kwijt! Oké, even nadenken wat ik vrijdag heb gedaan....
Ik had voor het eerst moeite met opstaan. Maar dat mocht de pret niet drukken want ik mocht weer naar school. Leuk! Op school aangekomen waren er meer kinderen dan de vorige dag en ik heb nog wel moeite met de namen hoor. Ik vind gewoon iedereen op elkaar lijken en de namen zijn ook ingewikkeld in uitspraak. Eerst moet ik nog wat regeldingen afhandelen en daarna kon ik kijken bij een workshop jeu de boules. Haha, te grappig! De kids moesten in rijtje en om ste beurt gooien. Zie je het al voor je. Je kan je voorstellen dat niet ieder kind op z'n beurt kon wachten.
Na school ben ik even naar een internet café gegaan. Een leuke tent waar de eigenaar Frans is. Blijkbaar ben ik van alle markten thuis want er kwam gewoon Frans uit mijn mond. Nadat alles weer up to date was, was ik toe aan Quality time voor mijzelf. Ben naar een Spa gegaan en heb een gezichtsmassage genomen. Heerlijk! En dat voor maar 100000 rupiah (€6,-!!!) Daarna door naar de markt. Ik had een rugtas nodig want deze kon helaas niet meer in mijn koffer. Pffff, afdingen, Niet mijn ding want krijg al medelijden bij voorbaat maar het is gelukt! Vol trots liep ik weg met mijn rugtas. Waarschijnlijk had ik vast meer van de prijs
afkunnen krijgen maar dit vond ik al heel wat.
'S Avonds ben ik weer naar Sjakitarius gegaan. Sjakitarius heeft een warung. Sommige tieners 'werken' hier. Wij zijn er bij om te begeleiden en te hosten. De bedoeling daarvan is zoveel mogelijk mensen wat te vertellen over de stichting. Ook super leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 3601

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: