12 t/m 14 april - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu 12 t/m 14 april - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu

12 t/m 14 april

Blijf op de hoogte en volg

15 April 2014 | Indonesië, Ubud

Zaterdag 12 april
Ja, wat doe je allemaal op een tropisch eiland. Beetje zonnen, snorkelen, wandelen, eten, drinken enz. Vanmiddag heb ik een fiets gehuurd. Nou, fiets? Een stang met 2 wielen. De remmen deden het niet eens. Maar ik kwam toch amper vooruit omdat hier alleen maar zandpaadjes zijn. Dus dat was nog een uitdaging. Maar ben wel leuk het eilandje rond geweest.

Zondag 13 april
Vandaag weer terug naar Ubud. Zo relaxed als de heen weg ging zo minder was de terug wel. De zee was onrustig waardoor er hoge golven waren. Nog net op tijd mijn reispilletje ingenomen. Maar net als turbulentie in een vliegtuig. Ik hou er gewoon niet van.
Eind van de middag was ik weer lekker thuis. Gek hè, dat zo'n plekje best goed voelt.

Maandag 14 april
Sorry, de verslagen worden wat minder maar dat komt doordat ik de laatste dagen niet zo heel veel meer doe. Ben voornamelijk aan het nagenieten van al het moois de afgelopen weken. Eerst die sponsorsactie, met als klap op de vuurpijl de karaoke avond. Zo leuk om met de kids van mijn werk in de weer te zijn geweest.
En dan hier op Bali de lieve kinderen, ouders, collega's en het ontdekken van de cultuur. Echt prachtig!
Ik vul mijn dagen dan ook met lekker luieren, boekje lezen, ergens wat drinken en eten.
Moet ook veel aan mijn vader denken. Wat zou hij trots geweest zijn. Maar ook zo bezorgd; Zijn meissie alleen aan de andere kant van de wereld.
Ben daarom vandaag ook terug gegaan naar Sanur. Een plek waar mijn ouders 4 maanden voor het overlijden nog op vakantie zijn geweest. Ik voel gewoon hoe fijn ze het hier hebben gehad. En zie ze in gedachten ergens zitten. Vandaag was de lucht net zo als op de foto van mijn vader. (De meeste kennen die foto wel bij mijn moeder op de kast)
Dan voelt het soms even dichtbij en toch onbereikbaar.
Twee weken geleden heb ik wat moois laten zetten. Iets wat aan mijn vader doet denken en wat symbolisch ook nog eens te maken heeft met Bali. Voor mij is dit een compleet plaatje geworden.

Morgenavond komt Hiske. Dan ga we er nog een leuk weekje van maken. We hebben nog wel een aantal dingen op de planning staan. En dan mag ik over 1,5 week weer lekker werken. En natuurlijk jullie allemaal zien. Iets waar ik ook weer heel veel zin in heb! Maar eerst hier nog genieten!!!! Ga nu eten en biertjes drinken.

  • 16 April 2014 - 14:39

    Wendy:

    Mooi Ri! En ik weet zeker dat vaders Peet super trots zou zijn! Dikke kus!!!!
    Enne, have fun met His!!
    Ps. Heb je een tattoo gezet???? Of lees ik het verkeerd? Xx

  • 17 April 2014 - 09:34

    Nathalie:

    Wat een stoere chick ben je ook!!! En wat super gaaf dat je een tattoo heb gezet!

  • 18 April 2014 - 22:15

    Vanessa:

    Heel mooi geschreven lieve Ri! Geniet nog van de laatste dagen en ben benieuwd naar je tattoo!!

  • 20 April 2014 - 14:53

    Marion Van Wezel:

    Hoi Rianne,
    Op de een of andere manier lukte het hier niet om al jouw verhalen op de site te vinden, maar nu is het eindelijk gelukt. Jaja, beter laat dan nooit.

  • 20 April 2014 - 14:59

    Marion Van Wezel:

    Ben ik weer, had een hele lange reactie naar je geschreven maar daarvan zijn alleen de 1e twee regels weergegeven. Kennelijk zit er een limiet aan?
    Poging twee dus maar ik hou het kort. Prachtige ervaring voor je! Geniet van het laatste stukje en kom veilig thuis.
    Grtjs Ruud en Marion

  • 20 April 2014 - 19:56

    Ludie:

    Lieve kind, heb hier niks aan toe te voegen, in al die dingen die je ziet pappa wel ver weg is maar ook zo dicht bij . X mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3591

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: