Geweldige kids - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu Geweldige kids - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu

Geweldige kids

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Wat ik gisteren nog vergat is dat ik rond 4 uur wakker wordt van de rook. En ik ben echt een westerling die dan toch even gaat checken of dat wel goed gaat. Haha. Gelukkig, geen brand maar gecontroleerde bananenbladeren met bloemetjes.
Vandaag ga ik verder met de cultuur 'eigen' maken. En hoe kan dat beter dan op een scooter. Haha, wat een uitdaging. Ik had de regel van de eerste dag nog onthouden 'alles mag'. Maar het is toch raar als je hieraan meedoet. Dus hup toeter: aan de kant, ik kom eraan!' Om 9 uur was ik op school. Zo noemt iedereen hier de opvang. En ja hoor, ik ben verliefd! Wat een schatjes en wat ondeugend. Ik heb de ochtend mee gekeken met de kleintjes. Ik heb vooral geobserveerd en alles proberen in mij op te nemen. Zo grappig dat je de taal niet spreekt maar het toch wel kan begrijpen. Gelukkig kan ik wel wat handgebaren zodat ik mezelf ook kon ondersteunen. Voor de lunch gingen de kleintjes naar huis en kwamen de tieners. Ook die zijn geweldig! Zij zijn al behoorlijk zelfstandig. Hun middag begint met dans. Daarna aan tafel werken. Bizar wat sommige al kunnen.
Daarna was ik het echt zat. Alle indrukken zijn overweldigend. Dus even gerelaxed in mijn huisje. Helaas heeft het de rest van de middag hard geregend zodat het niet echt een optie was om naar buiten te gaan. Morgen dan maar op zoek naar een WiFi café en wat boodschapjes.

  • 14 Maart 2014 - 07:04

    Wendy:

    Wow, wat leuk om te lezen! Enjoy!!!

  • 14 Maart 2014 - 23:29

    Daan:

    Leuk dat je de kids hebt gezien!
    Klinkt echt heel leuk allemaal!
    Was de foto van je vorige verhaal van je huisje?
    Ziet er knus uit!

  • 15 Maart 2014 - 10:55

    Justin:

    Wat gaaf dit al te lezen, hoe het je vergaat! En dat de eerste indrukken zo goed zijn!Justin wil weten wat je zoal hebt gegeten!
    Groetjes van Justin en natuurlijk Jan en Marcelle

  • 15 Maart 2014 - 14:39

    Ludie:

    Lieve kind van wat klinkt het allemaal aantrekkelijk, geniet van alles! X mamma

  • 15 Maart 2014 - 21:00

    Marijn:

    Hi! Wat heerlijk en leuk je eerste bericht!
    Heb het goed daar, ik ga je volgen ;-)
    Liefs Marijn

  • 16 Maart 2014 - 08:44

    Deborah:

    Gaaf Ri!!
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    X deb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 3602

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: