Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van riannevm - WaarBenJij.nu

Sanur

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2014 | Indonesië, Sanur

Ik weet niet wat er is gebeurd maar ook dit verhaal is verdwenen...... Lang leve het digitale tijdperk.
Maar goed, vandaag, even denken.
Zoals ik gisteren al zei: het Balinese leven begint steeds meer te wennen. Zo loop ik niet meer zo te stuntelen met geld. Weet ik wat meer over het eten. Ik kom bijvoorbeeld niet meer alleen met appels thuis maar heb nu ook andere vruchten die ik lekker vind. En leer een heeeeeel klein beetje de weg in Ubud. Ik zie het als meegenomen als ik in 1x de weg naar mijn 'huisje' vindt.
Vandaag was ik wel toe aan een relaxed dagje. Na al die indrukken van de afgelopen dagen. Dus ben ik naar Sanur gegaan om daar van het strand te genieten. Heerlijk! Wat mij direct opviel is dat Sanur wat toeristischer is. Maar dat maakte mij vandaag niks uit en gedroeg mij dan ook als een toerist. Geen rijst voor mij als lunch maar een heerlijke clubsandwich. Na dit heerlijke middagje weer richting Ubud waar het inmiddels flink onweerde en keihard regende. Nadat de lucht was geklaard richting mijn vriend de Fransman om een biertje te drinken en te skypen met het thuisfront en met Michiel en Laurens. Super leuk om ze te spreken!
Nu is het ongemerkt al laat geworden dus ga snel naar bed. Morgen wil ik fit zijn want gaat het echt beginnen. Zin in!!!!!
Hopelijk vind ik mijn verslagen nog terug want ben nu vast iets vergeten op te schrijven.

Ps. Jus, ik eet hier heel veel rijst. Soms wel 2x op een dag. Vaak met kip of vis. En ook sperzieboontjes. Lijkt jou dat lekker?

  • 17 Maart 2014 - 09:37

    Wendy:

    Succes Ri met je eerste 'werkdag'! En een dikke kus van Stan en Sven! Xx

  • 23 Maart 2014 - 20:24

    Annemiek:

    Balen, dat je verslagen weg zijn....
    De verhalen horen we vast snel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: